hejjagalskardej

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av julia bjorn - 11 augusti 2011 13:20

Heejsaan :)



jag vet att jag inte har bloggat så mkt men man får la njuta av dom sistadagarna av sommarlovet :)


aja, kom hem från ven i tisdags , årkade inte lägga upp den kvällen vi kom hem :)

vi typ åkte från landskrona halv tio sen gick vi och hyrde cyklar och sen cyklade vi runt lite , sen spelade vi typ fotbolls golf , sen så cyklade vi lite till och då trillade lilla klantiga jag :// typ skrapade händerna armbågen och låret :(

aja , sen va vi på kalas i skåne :)) , Jag sakna mina Älskade kusiner redan , men man träffar dom om 4 veckor på kreta !!!!

årkar inte lägga upp bilder från ven , kommer en annan dag :))



puus , vi ses


ps, skolan börjar om 5 dagar , alla tror att skolan börjar på onsdag men den börjar på TISDAG !!




Presentation

HejJagAlskarDej

hej jag heter julia och jag kommer blogga om mina vänner,familj och lite annat

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 en gång i veckan
 varje dag
 en gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards