hejjagalskardej

Alla inlägg under april 2011

Av julia bjorn - 11 april 2011 18:26

moshi moshi!<3



ida har jag inte varit aktiv( igen)

för jag har haft den underbaarste dag någon kan önska sig!!!

jag va på klitte med den underbar ida!!

puus på din mun ida!!

nu ska jag se om jag får tag i tilda och snacka om onsdag:)



puss och kram skumbannan<3

juulia

Av julia bjorn - 10 april 2011 20:19

Moshi moshi!


ida va en unberdar dag!


föörst va jag med den underbara rebecka !

(bilderkommer)

sen skulle hon hem:(

sen stack jag och mamma och hämtade johanna:I

sen kom jag hem och gick ner till lekplatsen ochträffade hanne och elin:)

sen va jag med dom , sen skulle mamma åka så hon ringde och bestälde pizza till mig och johanna:)

precis ätit typ!<3


kommer bilder från i dag:         vi tog mer men årkarinte lägga upp:)



puss och kram skumbannan<3


juulia



Av julia bjorn - 10 april 2011 09:36

Moshi moshi!!Idag är det ett riktigt foto väder kanske skulle va med Rebecka så hon kanske vil följa med:)Kort inlägg kommer mer ikvällPuss och kram skumbananJuulia

Av julia bjorn - 9 april 2011 20:20

moshi moshi!


idag har jag inte varit så aktiv på bloggen för jag har varit i hamstad:)

bara jag och mamma en hel dag med shopping moch massa mys!

först va jag på dansen hihi , sen drog vi till halmstad och shoppa lite ( bilder kommer)

sen gick vi gyllene måsen ( mc) och tog en glass, sen fortsatte vi :) sen så satte vi oss på marys och åt! (gooot)<3

underbar dag<3



vad jag köpte:

 

kläning vero moda( till johannas komfermation)


 

teck stift kicks


 

byxor veromoda


  tröja   indiska:)


puss och kram skumbannan


juullia<3

Av julia bjorn - 8 april 2011 17:14

Moshi moshi!<3


sitter här och lysnar på jag vet en Dejlig Rosa om och om i gen :)<3

har inget bätre för mej :)

aja kanske ska gå ut och fota lite sen :)<3


puss ch kram skumbannan<3

juulia<3

Av julia bjorn - 7 april 2011 18:46

moshi moshi!!<3



I dag har jag varit i sköölan!!<3

sen skypade jag med tilda ( i dag i gen)

<3

tilda jah älskar dejj!!<3

<3

språk lärarna va i skolan i dag!<3

det blir nog tyska för mej <3

:)<3

sen va jag, pappa och johanna ute och sprang!<3

asss trööt!<3

aja!<3

  bjuder på en fuul bild!!<3


puss och kram skumbannan<3

juulia


Av julia bjorn - 6 april 2011 17:07

Moshi moshi!


skypar med tilda<3

aas roolliiggttt<3

vi bakade kladdkaka samtidigt

kommer en bild på miin<3

  Muuunns<3



puss och kram skumbannan<3

juulia<3

Av julia bjorn - 5 april 2011 18:14

Heej <3


kl typ halv fyra cyklade jag till jennie<3

skypade med två idioter( dom viste inte att jag va där:p)

sen stack vi till fotbolls mötet typ och nu är jag hemme<3

i mon blir det skolan och sen ska man kanske åka och kolla på vollyboll:)

IDA OCH JULIA GULLIKSSON om ni läser detta så kanske ni inte kan åka med mej :(<3 men pappa KANSKE skulle dit<3

ringer er sen<3


puss och kram skumbannan<3  

Presentation

HejJagAlskarDej

hej jag heter julia och jag kommer blogga om mina vänner,familj och lite annat

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 en gång i veckan
 varje dag
 en gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards