hejjagalskardej

Alla inlägg under juni 2011

Av julia bjorn - 30 juni 2011 20:53

Hejhej<3


idag fyller jag 12år!<3

pappa och johanna kom och väkte mig i morse , så då fick jag fruckost på sängen :)!

sen åkte vi och handlade och köpte blommor !

sen kom farmor och farfar och mina kusiner hit och fira mig :)

i morgon blir det åsa cuppen <3

aja nu ska jag snart såva fast förs ska jag kolla på en graaj :)



Hejdå puss och kram:) // jullia

Av julia bjorn - 29 juni 2011 20:10

Heej !


mondag , isdag och onsdag = Starnden !

fan va härligt , har varit på starnden med mina kusiner 3dagar i rad ! <3

Ida du måste ringa mig när du ska jobba där!!!!!! <3

I morgon fyller jag 12 år , vi ska ha kalas här hoss pappa :)

NU sitter man och kollar på Helikopterhjälterna :)

på fredag ska man spela åsa cuppen , första matchen spelar vi kl halv3 och sista halv 8 :O <3

nästa vecka kommer jag nog inte va så "aktiv" med bloggandet för du ska jag åka till skåne och vara barn vackt ! <3


Bjuder på en bild <3

  Heejså <3

// julia

Av julia bjorn - 25 juni 2011 21:06

Hallojsam , och glad midsommar i efterskott,


firade midssommar hoss mormor , med mina "små" kusiner 

vat inte om bilderna kommer med , men om dom inte gör det så fixar jag detta ! <3

i dag har jag åkit till pappa , sen åt vi glass och jordgubbar , sen stack vi till stan och hyrde film och köpte goodiss !! <3

nu sitter man och kollar på sommar krysset :)


Hejjdå <3<3// julia


Av julia bjorn - 21 juni 2011 16:20

Hej !


i dag har man varit hoss momor , och ätit på på G

:)

i kväll ska johanna och pappa och kolla på fotboll , jag vill följa med men jag får inte :@

får la va hemma med mammi och städa!!

sjjukt föör bannad!


herrå // julia ,



Ps: jag blogga i dag !! <3

Av julia bjorn - 20 juni 2011 15:23

Hejhej


jag har inte bloggat på as läänge!!

aja nu har somarlovet börjat , käns inte som det , regnet öser ner och det är kallt ute , skulle inte sommareen vara varm och sola va på himlen ? <3

I dag har jag bara slappat och tagit lite kort <3

I mon ska man nog till mormor , om det är fint väder ska vi cykla dit och kanske gå ut och äta på stan <3

asåjag har inte bra statistik !! Tipsa era vänner om min blogg !! <3


ska försöka komma i håg och och blogga typ varje dag nu undre sommar lovet :)



puss puss <3<3

julia

Presentation

HejJagAlskarDej

hej jag heter julia och jag kommer blogga om mina vänner,familj och lite annat

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 en gång i veckan
 varje dag
 en gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards