hejjagalskardej

Alla inlägg under juli 2011

Av julia bjorn - 31 juli 2011 22:18

Tjobrooshhan !!!!


jag har tyypp inget att göör a så jag skriver lite häärr istället :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
)))))))))))))))))))))))

moHhhhhaaaHhaahhaahhaa.. tss aja idag har jag varit hemma typ hela dan , nu i kväll va vi och kollade på  vinberg stafsinge , vinbarg förlorade....

sen stack jag och min sjjukka syster till donken och käka glass :D

i mon ska jag till min kusin och se vad han har lärtsig på f17 :)))

ska bli asa skööööjj.. <3

har inget mer att skriva om i dag .. puss och hej levepastej <3


  Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha en bild från Nuuet :) ppppppppppppppppppppp

Av julia bjorn - 30 juli 2011 11:02

Heejj


ska snart dra till starnden lovve  , <3

inte så mycket att skriva om .....

iallefall , på måndag ska jag sticka till halmstad och gör typ en grajj ,

min kusin har varit på en så dära millitär sak så vi ska typ få se vad dom har gjort :O och taästa lite tex åka pansa vagn , bädda sängen perfa mm :))

ska bli as skoj ,

ska dra nu


ses puus


 


Av julia bjorn - 28 juli 2011 17:23

Suuuu ,,


har inte bloggat på länge , men man får ju njuta av dom TVÅ sista veckorna av sommarlovet  



idag har jaf vart med Ida :)) vi typ scrapade ( stavning ) och kollade på film :)))

nu ska jag snart åka till mormor och käka med mina kusiner och jag tror min mammas kusin också skulle dit med sin familj , min aandra kusiner  bor hoss mormor men dom är typ hoss några andra så dom ska nog inte va med , :)) <3


// jullia

Av julia bjorn - 24 juli 2011 21:52

Suuuee!!


ligger i sängen och ska snart släcka lampan , lägger mig tidigt i dag

upp tidigt i mon , för en hel dag på liseberg !!!

ska va där med mina kuusiiner !! <3

 kort inlägg nu  , bloggar i mon om jag årkar när vi kommer hem :)


// Juulia

Av julia bjorn - 24 juli 2011 11:17

Tjenare ,


aså min statestik e typ as dålig :(

Jag vet att jag skriver om tråkiga saker..

aså fy fan vad hämst det som har hänt i Norge , efter varje deg

hör man om fler som dödas , Vila I Frid !

46 dagar kvar till jag åker till Kreta med hela släkten !!!!!!!

LÄNGTAR !   

I mon ska jag till lISEBERG!!!! 

ska dra nu bloggar mer i kväll , ses // jjuulia

Av julia bjorn - 23 juli 2011 10:28

innana bilderna kommer vill jag bara sjänka en tanke till Dom Drabade i Norge, tänk så många som blivit dödade och skadade ..


nu kommer räts så många bilder :

                        haha tp bara bilder på mig :p

Av julia bjorn - 21 juli 2011 15:45

Hejsan,


idag har jag köit ett par nya skor , som jag kan springa och gå i :)

ska med laget och käka pizza i kväll , sen ska vi titta på falkenbergs ff mot Ifk göteborg♥

Haha kållade just på mitt ben , det ser ut som jag har fått  två ärr ,

( har datan på en bok och det blir typ sånna sträck :)

aja , ska kolla på vad jag ska ha på mig nu

bloggar mer när jag kommer hem :)


//Juulia

Av julia bjorn - 15 juli 2011 16:06

Hejhej ,

tänkte ha en lite fråge stund , ni får fråga vad ni vill och jag kommer svara så gått jag kan , detta kommer ungefär hålla på i ungefär en vecka

vill att så många frågar mig så mycket så möjligt

 

Presentation

HejJagAlskarDej

hej jag heter julia och jag kommer blogga om mina vänner,familj och lite annat

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 en gång i veckan
 varje dag
 en gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards