hejjagalskardej

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av julia bjorn - 6 augusti 2011 21:08

heejsan,


förlåt för dålig updatering under väckan ,


idag har jag varit på motor banan hela dan och hjälpt pappa :)

somnade :PP

aja , sen stack vi ner och käkade pizza på stranden , jag och johanna gick till bryggan för att kolla hur varmt det va i vattnet , när vi va typ 10 meter i från kom jag på att den va sönder , Hahaha -_-


aja och nu sitter jag här ,

Oj juste måst ju berätta två saker som hände i går :)

jag, johanna och pappa skulle gå och träna lite fotboll men då såg vi att b-laget spelade så vi kollade på det (här kommer grej ett ) och det blve typ as stora bråket , sen när vi gick hgem så typ frickade jag foten och trillade , jag kan typ inte gå på den :(

ska kolla på BOND nu !


Herrå , puss


  Fick bli en bild Melle <3

Presentation

HejJagAlskarDej

hej jag heter julia och jag kommer blogga om mina vänner,familj och lite annat

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 en gång i veckan
 varje dag
 en gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards