hejjagalskardej

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av julia bjorn - 1 augusti 2011 22:00

hejsan hopsan alla läsare

'' hejsan hoppsan julia ''


idag har jag varit hoss min kusin på f17 :))

det as kul, vi fick typ dela in oss i grupper på 12 stycken , alla i min släkt som va där kom i samma grupp :)) vi typ började med att lära oss om radion dom har när dom är ute på fälten , sen fick vi lära oss om maskering , det va typ en kille som pratade först sen sa han igelkott och gjorde ett täcken ( man måste va tyst när man är ute på fältet men det va bara för att vi skulle fatta ) och då kom det fram några som man inte så och aa , sen fick vi lära oss om vad man hadde för kläder och så , sen fick vi lära oss om gas och gasmasker , sen macherade vi  ( stavning ) det va jätte roligt  , dom bara VÄNSTER  , VÄNSTER, VÄNSTER , HÖGER , VÄNSTER ,  och så , gick vi in och där inne va min kusin , han hadde typ hjärt och lung rädning , fi fick tästa trycka på sånna dockor jag kunde på första försöket :p aa och sen gjorde vi massa mer som jag inte årkar berätta om , :)


i mon Ska jag nog va mde tilda !!!!!!!!!   

ÄLSKAR DIGG HALLON 





  puss hej ,, <3

Presentation

HejJagAlskarDej

hej jag heter julia och jag kommer blogga om mina vänner,familj och lite annat

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 en gång i veckan
 varje dag
 en gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards